środa, 28 listopada 2012

Indygo męski kolor

Bloger Łukasz Malinowski: Muszę szczerze się do tego przyznać, że wcześniej nie doceniałem tego koloru jakim jest indygo. Wydawało mi się że źle będzie go połączyć z innym kolorem, jednak myliłem się. Teraz patrze na niego zupełnie inaczej i mam wiele pomysłów. Dziś chciałbym zaprezentować set na cieplejsze, jesienne spacery. Jednak główną rolę gra tu bluza firmy Bolf którą można znaleźć na denley.pl połączona z t-shirtem Berska, brązowymi spodniami i moimi ulubionymi, białymi butami. Bluza ta została w 100% uszyta z wysokogatunkowej bawełny. Posiada wysoki kołnierz połączony z obszernym kapturem posiadającym regulowaną szerokość. Dzięki czemu można nosić ją ja wiele, wiele sposobów. Zasuniętą na skos na zamek, rozsuniętą z wywiniętym kołnierzem ( większym / mniejszym ), bądź też rozpiętą i właśnie to mi się w niej najbardziej podoba. Posiada również praktyczną kieszonkę na lewym boku w którą mieści się telefon czy też portfel, jest bardzo wygodna jak i ciepła. Z dodatków dodałem jedynie Zegarek w tarczą "Brak Sygnału"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz